SJUKT NAJS FREDAG

efter sista praodagen drog jag mig in till stan för att träffa malinbabe <3
hon och ella mötte mig vid busstationen vi drog in på åhmans ett tag sen skulle ella till kalmar så jag och malin drog hem till henne dunka musik ;d senare drog vi till ishallen hon skulle typ träffa ogge och agaton typ snacka bara sen efter ett bra tag cykla vi till willys köpte godis sen till malin där det blev skräckisfilm^^
sen runt 10 när båda gått hem så fick vi för oss att dra ut och hitta på nått så vi drog ut och mötte folk , dock drog vi in till malin på engång haha blev mest chill till alla drog då jag och malin dansa loss heheheh redigt najs asså .
och somnade runt 3 tiden hehe och idag vaknade vi runt halv 9 åt frukost och nu håller vi på o fixa oss vi tänkte typ dra till lager sen vetifan , men det är sånt som märks ju;d blir kvar en natt till
puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0