söndag och måndag

igår blev det inget bloggande som ni säkert märkte, pga av att jag gjorde andra saker .
för när ja vakna och fixat mig drog jag och mötte anja vid bussen:)
vi cyklade ner till centrum och fikade o snacka oså..
sen ner till tågstationen tog lite kort hehe sen hem till mig där vi chilla sönder och jag duschade även,
sen vid 5 tiden tror jag drog vi till brandstationen för att hennes bror hämta oss för vi skulle hem till henne;d
då vi chilla mer satt vid datan gick ut fota mer och aa hade de najsnajs (:
sov även där somsagt , så imorse blev det att åka buss te skolan hehe och nu sitter jag här i stan hos annababe <3
ska alltså sova borta en natt fast nu hos anna:D sjukt najs ! hehe
puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0