elaaaaaa (L)

drog ner på marknaden med ela igåår, träffade även nivin som ja gick lite med ;d och verrree som varit utomlans;o hehe saknat dej unge  !
köpte iaf ett par solbrillor chips o lite goodis;d blev att ja hängde med ela när vi kollat klart på marknaden sen hem till mig fast när vi kommer fram till mig kmr ja på att mamma o dom var ju nt hemma så vi satt vä ute 20 min eller nått dock vare fett varmt ute så det gjorde nt så mke ;) hehe aja här hemma fixade hon en magtröja till mig sen hem till henne hämta pengar sen tog vi cyklarna till centrum och jag köpte läsk o hon tuggumi , sen hem till henne där vi chilla sönder såg talang o lite och ja sov även över där ;)
kom hem för 1-2 timmar änså länge har ja hunnit duscha o fixa mig lite och ska packa sen runt 3 tar ja bussen till vvik där ja ska vara med massa fina brudar .. valborg idag vafan :D hehe puuss


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0