najjjs !

igår åkte jag in till stan med mamma hon skulle på nån föreläsning och jag möta ella och malin :D
först gick vi 3 på stan sen cyklade vi hem till malin där hon packade och sen skulle vi bestäma vad för tårta vi skulle göra o en massa annat , o det tog sin tid vill ja lova eftersom att alla tyckte helt olika osv ajjaa sen bestämde vi för att göra nån enkel tårta så vi åkte till affären o köpte marängbott vindruvor jordgubbar o sånt annat vi behövde ;d sen cykla ella till sig och jag och malin till henne för att äta o nån timme senare satt jag malin emma ella och lisa i en lägenhet som emma lånar där det blev massa snack och sen började vi med tårtbakningen !
sen till willys för jag och emma ville ha våra typ vitlöksringar , grymt gött (a) sen tillbaka till lägenheten då det blev tårta och malin öppnade alla presenter hon fått eftersom hon fyller år på fredag sen såg vi nån skräckfilm ;o
bra men läskig ibland man hoppade ju till ett par ggn iaf .


vi vaknade runt 10-11 idag iaf då vi städa lite o åt fruskot osånt sen drog alla hem till sig själva eller ah ja
fick hänga med lisa hem eftersom ja bor en bit bort;o hemma hos henne chilla vi mest me musik osånt o fixa oss lite smått sen cyklade vi till öb för hon skulle köpa nått med kortet cpa ;o så då drog vi till willys ist och köpte oss en glass;d sen hem till henne hämta min väska sen cyklade jag hem till malin o mela för skulle lämna melas cykel ja fått lånnat hihi snällt :D!
nu är jag iaf hemma och har städat undan lite . händer nog inget specielt idag skulle ja tro så vi hörs puss



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0