vvik städning o snart gäster

drog ju in till vvik typ gjorde en sak sen ner på stan där jag fick ett svart vanligt linne och en ring (:
sen blev det att stor handla på willys och det tog en timma :o skapligt segt men ah sen hämtade mamma deras data som varit sönder ett antal månader och sen hem då jag och syrran var tvugna att städa eftersom vi hade operationdagsverket iskolan vilket betyder att man på nått sätt ska samla ihop 100 kr o dom går sen till nått fattigt land tror ja de e ? nu är jag iaf  äntligen klar o väntar på att pappa ska komma hem med pizza :D
sen senare vid kanske 7 typ eller nått får vi gäster från stockholm o dom stannar här då till söndag dock åker jag ju till stockholm imorgon men haha (:


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0