21:55

gick upp ett imorse tror jag de va, både mamma och pappa jobbade och bror var på dagis så jag och melinda bestämde oss för att ta cyklarna bort till mormor , vi blev bjudna på fika som alltid annars och sen drog vi till enebergsplan med hennes två vovvar , tindra och molly ;d när vi varit ute med dom ett bra tag så gick vi hem med dom igen till mormor och cyklade till ica där jag köpte lite godis sen hem där vi bytte om till bikinis och cyklade till hammar, dock vare bara melinda som badade så låg och solade iaf (y, när vi kom hem åt vi sen drog ja och träffade verre , hon var typ hos hennes killes kompis så vi satt där ute på balkongen och snackade om allt, eftersom vi inte sätts på hela lovet så det fanns endel saker att prata om !
det coola var att den lägenheten vi var i , det är där mormor bodde innan hon flyttade till den bor i nu haha men nu är jag iaf hemma och lär sitta upp ett tag till men puss


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0