Heartless

Gick upp kvart över sju imorse, efter ja fixat mig oså drog jag till ela o vi mötte upp millan för att gå till bussen :)
Började tio, och vi typ delades ihop två o två o så skulle man fråga varndra endel frågor, och det sög ! Sen mat och sen slutade vi, Nivin och ja tog bussen som gick vid halv ett, drog till gamla skolan (åby) för att lämna tillbaka böcker som ja glömt göra sen kom vi båda på att ingen hade nykel och ingen var hemma hos nån av oss, så vi drog till ica köpte cooola sen till gårn där vi träffade några och sen fick jag sitta o vänta ända tills fyra till syster slutade , drog hem dirket städade undan lite på rummet och sen tog jag cykeln till mormor där jag fick ett hänglås jag ska ha sålänge tills ja skaffar ett eget och sen åt jag nudlar ;d Just nu sitter jag här och lyyssnar musik och har precis duschat, lär sitta här ett tag till tills det är dags o sova puss


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0