16:22

hejehjehejehj, i måndags var ja i norrköping för att hälsa på lille farfar , han börjar bah blir dåligare o dåligare just nu så alltid kul att få träffa han . Efter vi varit där ett tag åkte vi till media market där det var mellandags rea , så vi kollade runt lite för vi har tänkt skaffa en till tv sen gick jag och melinda till ingelsta shopping center som låg en backe upp och lite mer från media market . Vi kollade runt lite, hittade en bh . Sen kom resten av familjen då vi åt, göttgööött.
I går så vaknade ja brevid syrran som alltid sen upp och fixa mig , halv 2 ungefär kom alex hit  :) vi glodde film och bah hade de myyyys ;d han sov även här . Imorse låg vi kvar ett bra tag i sängen tills vi gick upp och åt frulle, sen spelade wii ett par timmar sen drog han hem då jag pappa och mina syskon drog till affären och köpte tacos greejer och ben o jerrys , mööms  ! Just nu sitter jag i sängen med syrran och vi ska snart dammsuga sen följer ja med henne bort till amu för att gloo på hennes fotbollsträning sen hem käka tacos , bada och film ;d låter toppen i mina öron fakiskt ! hih puss




Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0