Tisdag 22/2

Vi vaknade rätt tidigt runt 10 tror jag efter vi ätit fruskot så började vi fixa oss för att sedan gå ner mot stan(:
där jag skulle köpa present till lisa blandannat efter vi kollat runt lite så drog vi till lägenheten igen .. och sen blev det ännu mera snack , senare mot kvällen började vi fixa oss och efter 6 befann vi oss hemma hos lisa med andra brudar (: kvällen blev redigt najjs först åt vi sen en massa snack sen film , musik mkemke mer snack osv !
vid 2 tiden drog jag emma ella och malin till lägenheten och vid 3 sov vi ?

på onsdagen vaknade vi halv 10 tror jag fixade oss och dom andra drog och träna och jag blev hämtad av mamma. Hela dan/kvällen satt jag vid datan och sov även i flera timmar (:

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0