11 januari

första skoldagen på vårterminen 2011 , var sjukt seg somnade typp på musiklektionen juh haha ;o
det enda posetiva var väl då iallafall att träffa alla (: för endel hade man inte träffat på hela lovet så jag det var iallafall najjss;d
har inte gjort nått sen jag kom hem än att bara chillat sönder , spelat wii med mamma pappa och ena syrran sen bara datan men kände att jag verkligen inte orkade nått mer idag så a.

Justee på fredag åker jag upp till Stockholm och bor hos sjukt saknade syster :D
mamma har bokat biljetter och allt idag tillochmed , så ja detta ser jag fram emot något sjukt , blir att stanna till måndagen;d

hahahah aww syrrorna kom ner med chockladbollar i en skål och sen ett glasmjölk(a)
ja menar det går ju inte att äta nått med chocklad utan att dricka mjölk? ;o haha

men..puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0