hunnit med mke dom hära timmarna med 2 fina vänner

först runt 8 drog jag och anna till willys för att möta rasha, där vi var ett bra tag haha osen så
anna bah : han har jag varit tillsammans med tror ja
vi bah: ahaokej
osen efter ett tag så säger anna : fast kommer inte ihåg vad han heter
vi bah : hahahh okej?

osen så kommer hans kompis och anna bah öh du vad heter din kompis ?
hanbah : öh chrisoffer dåda ?

sen går vi bort till han christoffer och
anna bah : jag tror jag varit tillsammans med dej ? en dag typ
han bah : aa det har du säkert haha



HAHAHAH fett random om jag får säga själv;d


aja sen så drog vi till corner fast påvägen ditt så skulle anna springa typ bakom en gubbe och det första hon gör är att ramla själv ? hahahaha fyfan va vi gavra xd
när vi väl var framme på corner köpte vi pommes sen typ linda rasha in mig och anna i silvertejp som vi gick med ända hem till anna och gick slalom på gatan av bilarna ? nu sitter jag iaf här med anna för rasha drog och vi har tänkt att dygna:D så vi har köpt oss redbull olite sånt .. hehe puss


Kommentarer
Postat av: ananuuhhe

hHAHAHHA FYFAN.

älskar dig

2011-01-07 @ 22:47:39
URL: http://annayeah.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0