cirkus om 30 min

okej detta får bli ett kort och enkelt inlägg om min dag för ska strax iväg på cirkus, vaknade väl runt elva då ja drog till standen där familjen var sen drog jag in för det var för varmt att vara ute , sen runt tre fyra åkte mamma jag och melinda till färjdestaden och att handla mat och kolla i lite andra affärer , påen gång när vi kom hem så hoppade jag in i duschen och nu har jag precis ätit och ska bah platta håret seen drar jag som sagt några meter bort där det är cirkus , vetifan vad som händer efter det men det är sånt som märks ;d puss


Kommentarer
Postat av: julia

var med och anmäl dig

till söndagens blogg! :)

kram

2011-07-31 @ 12:03:38
URL: http://juliafalknilsson.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0