hoome again

kom hem vid halv fyra ungefär.. och ja vi har haft det jätte bra , när vi kom dit satt vi upp förtältet och fixade sen till poolen och badade och satt i en ångbastu och chilla resten av dan/kvällen,  i tisdags blev det ölandsdjurpark då vi först åkte lite karuseller , sen badade i typ fem timmar :o åkte massa olika rushbanar på pirat landet sen typ vanliga poolen med andra rushkanor, inte haft så kul på längelänge kan ja ta och säga :)
onsdagen blev att bara vara på campingen och sola bada sen satt vi i ångbastu redigt mysigt .
och igår regnade det hela jävla dagen/kvällen så blev bara att sitta inne i husvagnen eller förtältet , så kanske inte blev så himla kul men det funkade :)
och idag vaknade vi runt nio då vi åt frukost och fixade oss lite smått tills vi åker hem runt tolv, vi stannade även för att äta , och lämnade även av thilda hemma i västervik sen åkte vi andra hem till oss där även stora syster var , hon och jag tog en promenad ner till ica där jag träffade lite kompisar ja inte träffat sen en månad tillbaks typ ;o.
och nu väntar jag på att maten ska bli klar sen vetifan vad som händer typ bara sitta här hemma och chilla med syster skulle jag tro .. ville bara säga tack thilda för dom hära dagarna dom har varit helt underbara .. loveu ♥ !

btw .. bilder kommer när jag fått dom av thilda

puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0