toppen dag !

jag och syrran vaknade mellan nio och tio och börjde fixa oss dirket, sen vid elva gick vi och möte ela och vi tre tog bussen in till västervik där vi träffade sofie vi kollade mest i affärer och alla fick iaf med sig hem nåt, jag fick iaf en bh och nåt bodyspray av syster eftersom jag fyller år snart och hon är inte här ddå :( så tyckte det var skapligt gulligt av henne att hon köpte nått;d sen så  åt vi , och kollade  i mer affärer tills det började åska , regna och även strömavbrott i affären :o
sen tog vi bussen hem vid halv fyra :)

när vi var hemma drog ela till sig och ja o syrran hem till oss för att byta om till bikinis för att dra till hammar med ela och mina andra två småsyskon :) och nu sitter jag här hemma och har precis varit duktig och bytt sängkläder och städat rum  och alldeles strax ska ja äta .
Sen ska ja ut ännu engång med syrran och ela fast denna gång ska vi ut och gå , röra på oss lite ;d hehe sen tänkte jag även ta en vaarmt bad ikväll ! 


 puss på er finisar !

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0