vis

igår åkte jag in till stan med mamma lillebror lillasyster och stora syster, vi gick mest runt och kollade lite i affärerna sen åt vi donken.
När klockan blev fyra ungefär gick jag och stora syster till sofie hennes kompis och var där ett bra tag , satt typ och snackade och hade det chill sen vid åtta eller nått gick vi ner mot stan där vi bara gick runt och kollade och träffade även massa folk, sånt man inte träffat på evigheter så det var skapligt najs :) finns inte så mycket mer att skriva eftersom det vi gjorde var att gå runt och sitta och snacka med massa folk i timmar .
vi tog iaf nattbussen hem som gick halv tre eller nått och var hemma runt halv fyra ,så sov till  tre eller nått idag , och har fortfarande inte gått upp och fixat mig vilket jag borde göra snart och även kolla igenom mina kläder för allt ligger i en röraa (n)

tänkte lägga in mer bilder från kanarieöarna senare , håll utkik folket ! puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0