hiih

vaknade halv tio tror jag , hade säkert sovit mycket längre om jag inte märkte att mobilen var död och laddaren nere , och när jag väl gick upp så orkade jag inte gå upp o lägga mig igen ;d hahha aja vet inte riktigt vad jag ska göra idag , typ packa ner det sista och hjälpa till och städa eller nått , rätt segt men vadfan imorgon drar jag vi till stockholm och ska sova där i mosters lägenhet sen lär vi få träffa mina söta smååkusiner :) sen upp där på natten nångång för planet går halv åtta på onsdagen .. så jävla najs !
fast fan vad jag kommer sakna alla här hemma.. men ni får hare lika bra som jag sen ska jag träffa er alla sådeså=) ... skriver senare ist kysssss


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0