irriterad

har inte gjort ett fucking skit idag , vaknade runt 3 för var så äckligt trött och orkade inte resa mig upp för kände hur knät värkte , vet att jag klagar skapligt mke men bara ni visste smärtan skulle ni förstå mig  ;s
gick iaf upp och mamma ffick åka tlil jobbet och hämta nått att linda om mitt knä med och  nån vätska på för såret hade blivit värre .. sen satte jag mej vid datan sen fick vi lite gäster då det blev fika sen somnade jag i soffan nåntimme och sen ut nån timme för var fett lack och trött på de mesta så behövde komma ut och mobiljävlen dog och har precis hittat laddaren (y. hahah livet är trist ibland asså (n. men vi hörs eller nått .. puss


Kommentarer
Postat av: THILDA

sv: låten är lika fin som du!

2011-06-18 @ 23:43:58
URL: http://thilddakarlsson.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0