låångt inlägg om onsdagen och torsdagen !

i onsdags  hängde sigrid  med mig hem vi lyssnade musik och började fixa oss smått ,sen till ela där vi fixade klart oss sen hämtade linn mamma mig och sigrid för att åka till odensvi för middag med alla 9or, vi hämtade även upp nivin.
När vi väl var där blev det nån lek sen mat och sen glass , musik massa snack och en helde annat !
trodde det skulle vara roligre än vare var , men det var helt okej ändå !
slutade att runt halv ett var helena och jag hemma hos nivin , där vi snackade om allt möjligt tills vi slocka .

imorse vaknade vi runt nio , alltså ja vi försov oss eftersom vi skulle vara vid tjustvallen tjugo över , men vi drog på oss kläderna och fixade i ordning oss så snabbt vi kunde , när vi gick förbi skolan såg vi en lärare som skulle dit med så vi fick skjuss av henne (y
för er som inte vet så hade hela skolan sif-kampen idag iskolan eller ah så hare varit i flera år tbx ,
och eftersom ja går i 9an så hade ja tröjan ja lagt upp på bild för ett tag sen där alla fick skriva på.
och ah..  MIN klass vann iaf allt :D grymt jobbat !
och efter skolan gick jag och nivin till skolan sen hämtade mamma mig och vi åkte in till stan för att ta ut mina 2 småsystrars pass och sen kolla skor till mig , o ja vi hittade ett par till slut ett par klackskor  fåre bli med nitar på o lite annat , najsnajs (: på vägen hem släppte mamma av mig hos ela för vi skulle ut o gå i våra klackskor sen cykla till ica och köpa rosor .
när jag precis kommit innan för dörren kommer jag på att jag har glömt mina skor hos ela så fick cykla tillbaka och på hem vägen gick det vilt till .. körde för snabbt så ah ramlade av ;s fick hela skiten över mig och ett fin sår på köpet och en bucklad korg (Y) FUUUCK typ .. så när jag kom hem fick jag skölja av o tvätta såret sen sätta på ett stooort plåster över hela skiten ! imorgo ska jag dock ha ett mke mindre asså ;O haha kmr se hemskt ut men har inte dirket nått val heller så:(
just nu håller mamma på att sy lite i min klänning.. hoppas på att det blir bättre än förut puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0