najjjss

blev ingen vanlig skoldagen idag , ist hade alla på skolan olika aktiviteter och jag hade styrketräning, så 8:50 gick en buss in till stan men dom som hade det ja hade och simmning,klättring o lite annat .
när vi var framme och hade bytt om då klockan var runt tio så vare bara att börja träänaa , sprang på löpbandet och en cross trainer elller vare heter . inget mer faktiskt ;o men kan lova det skulle jag ALDRIG orka eftersom jag körde rätt hårt på ja gjorde .
lite över elva drog vi och duschade och fixade oss sen ner till stan med emma,natta,ela och millan å ah det är en bra bit dit ;oo
vi gick iaf på stan och satt på donken ett tag där jag köpte lääääsk . sen träffade jag mamma nere på stan för att ja skulle köpa en magtröja  , hittade även 2 linnen ;dd kanske kommer bilder påt  senare eller annan dag .
sen gick jag med julia ett tag tills bussen gick till skolan där jag träffade linn ett tag sen cykla hem duscha å städa undan på rumet och nu har ja precis fått i mig mat för om en timme ungefär då pappsen kommit hem ska han jag å mina två småsyrror till brors dagis och fika med alla andra barn o deras familjer (: eller nått ? haha tänkte att lika bra att hänga med för lär bara sitta här hemma å gloo .


nyyduschad emma , bjuuuder stort där faktiskt (:



btw bara 2 veckor tills man befinner sig i kanarieöarna FYYFAN VAD GRYMT !


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0