20:57

runt 6 smsade ela och frågade om ja ville hänka till affären så möte henne vid gymet efter ett tag och jag köpte en chocklad och läsk sen cykla hem och vänta på att mina två småsyskon skulle blir klara med kladdkakan och när dom väl så smeta vi på smällt chocklad på kladdkakan , dock brände jag nästan allt men det blev lite kvar ändå haha (y) nu har jag precis tagit bort mina högtalare och min bas och ställt in i ett föråd eftersom att dom typ halft pajaat :( tkr det är rätt onödigt att dom ska stå här i rummet då liksom för nu när jag tagit bort nu så har jag dragit in sängen ända fram till väggen så nu har jag lite mer plats på golvet hehe , viktig fakta va ?
tkr fan det asså haha .

menmen ska hänga upp tvätt nu sen musik och sova ? puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0