barnvakt

efter skolan hämtade jag och frida filip  på dagis , han hade vagn på dagis plus att jag och frida en varsin cykel:o
så vi fick lämna vagnen på dagis och sen satt filip där bak så fick jag gå och hålla i han nästan att jag tappa han flera ggr men ist så körde jag på mig själv med cykeln på nått sätt haha aja jag lyckades rätt bra faktiskt ändå.här hemma har jag bara bara dunkat musik och nyss slängt in ett par shorts jag vill ha tvättade och eftersom jag inte tvättar annars så fick mamma förklara i telefonen hur jag skulle göra och när jag tryckt på start så mamma bah " har du hällt i tvättmedlet o de ?"  och nej det hade jag såklart inte haha tur att hon sa de .
men ajaa vi är barnvakt åt bror till 9 ikväll så vi får laga mat ode men pusss


bror och hans coola cykel

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0