Godnatt

nu ikväll har jag inte gjort så mke eller jo jag bakade kladdkaka med mina 2 småsyskon .
vi var själva till 9 idag typ för att mamma jobbade och filip hos mormor o pappa jobbar ju fast han kommer faktiskt hem om nån timme eller om inte närsom ?:) aja han kommer hem idag iaf .
medans kladdkakan stog i ugnen passade ja på att hoppa in i duschen och fixa och nu har ja legat här nere ett bra tag i rumet och bara lyssnat på musik och kollat lite utomlansresor med mamma , tror nämligen att vi kanske ska utomlans , hoppas verkligen de iaf ;o hihihi
ajaa nu ringer syrran så ska ta o svara o snacka med världens bästa syster ! missu..


en redigt fin bild tkr ja på mig o syster ! haha bjuder skapligt (:


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0