kanarieöarna 22 juni med familjen

uuuuuuundeerbaart ! 22 juni drar familjen till kanarieöarna i 2 veckor, hur najs låter inte det ?
Så fucking skönt att få kma bort sådär ett tag även att man lär sakna sönder alla där hemma så lär jag ha det underbart :) .

idag hade vi prov i hk och det gick väl bra :) när man var klar med provet så fick man dra hemåt så jag fick sluta 1 timme och typ 10 min tidigare , mamma kom iaf och hämtade mig och vi åkte in till stan där jag skulle köpa plattång för min gick sönder i förrgår eller nått :o och ett par shorts , hihi tacktack :) sen handla mat och nu sitter ja här nere på rumet och har gjort det ett bra tag och när som ska ja dra upp o duuscha puuss




ehm.. två bilder från google kanske inte dom bästa , men dom andra bilderna jag har sett så verkar
det värsta fint o a :)

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0