SAKNAR DIG MIN VÄN !

Mikaela Lisselbring, du anar nog inte hur saknad du är , tänker på dig och våra fina stunder väldigt ofta ska du veta !
Du är en sån vän man aldrig glömmer, du är verkligen speciel.
Saknar att bara få sitta med dig och snacka om allt och inget, du lyssnade på mig och jag på dig .
Förut såg vi varandra nästa varje dag, gick alltid till dig varje morgon innan skolan så gick vi tsm till skolan .
Nu , hur ofta ses vi nu ? nångång i bussen bara det är sjukt :( det får inte vara såhär ela , vi måste ändra på detta ses mkemkemke oftare !! ville bara att du skulle veta hur mke du betyder för mig och hur saknad och älskar du är av mig .  puss på finaste du



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Älskar dig ! <3

2011-11-27 @ 22:35:23
URL: http://mikaelalisselbring.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0