It hurts to know that you are no longer here with me

kom hem från nivin för nån timma sen ungefär, hon hängde med mig hem efter skolan sen drog vi till henne, köpte även en b&j hur gött som helst.
Sen hem till henne där jag somnade för var så jävla trött, vaknade och drog hem rätt snabbt efter det, stannade även vid affären och köpte lite göttigt till idol med mamma och syster.
Pappsen kommer hem idag/inatt efter har varit borta sen söndag och jobbat, fast vet inte riktigt fall jag orkar hålla mig vaken tills han kommer men det määärker vi ju ? haha .
aja imorgon drar mina syskon och jag och pappa in till stan för att kolla efter kläder till begravningen som är på torsdag. men nu ska ja sluta skriva och gloo idol pusss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0