Nyyyttt

Imorse blev jag väckt av först syrran men somnade om lika snabbt sen av lillebror som tyckte det var dags att gå upp, så gjorde som han sa och fick reda på att vi skulle dra till stan , så fixade mig
vi kollade mest runt i affärer sen åt vi på morella tog kebabtallrik hihi göttigt !
Fick iaf ett par jeans och ett par mysbyxor av mammsen , inte ofta jag hittar jenas som sitter som jag vill men denna gång gjorde dom faktiskt det så tack mammmseen :)
På hem vägen åkte vi till ica och jag köpte dipp och morötter ,och sen hyrde även bror två filmer sen åkte vi hem tog det lugnt och nu har jag precis duschat. Vet inte riktigt vad som händer ikv men tror vi tar en såndär myyys kväll eftersom dom åker hem redan imorgon :( . Men vi höörs puss



Kommentarer
Postat av: Sigrid

vart köpte du byxorna? ;) Hur mycket kostade dom?

2011-09-03 @ 20:30:30
URL: http://sigridsundqvists.blogg.se/
Postat av: Sigrid

vart köpte du byxorna? ;) Hur mycket kostade dom?

2011-09-03 @ 20:30:40
URL: http://sigridsundqvists.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0