Take me for who i am

På fredag nu framöver efter lucnh i skolan så har ja hälsopedagogik eller hure nu stavas, man typ hittar på saker och snackar om hälsa oshit,  idag vare bowling vilket var redigt skoj !
Tjejen som har detta bjöd oss även på fika där, väldigt snällt tkr ja .
Vid två rusade jag nivin och ina för att hinna med bussen hem, dirket när jag då var hemma så fixade jag med alla tidningar, 226 st olika högar är det,  inte lite jobbigt kan ja lova men vad gör man inte för pengarna man får sen ? hähä.
efter det packade både jag och melinda seeen gick till lägenheten drog och handlade massa tills imorgon , hem städa laga mat och sen drog jag till ica en snabbis och träffade ela , saknat den ungen !
Juuust nu sitter jag i soffan med mjukiis kläder och är helt slut, ont i rygg och mina fötter.
meenmeen ska sluta skriva nu puussss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0