LITE OM GÅRDAGEN OCH DAGEN

Var på lysing med klassen från 9-halv 12 då vi lekte lite haha massa olika stationer typ, helt ok. Mötte sen upp mamma och bror på stan för donkenkäk sen tog vi bussen hem, somnade nästan på engång i soffan i några timmar,  så fort jag vaknade hoppade jag in i duschen och käkade sen fick ja skjuss hem till Jennifer där Mela och några grabbar redan befann sig . Vi lyssnade musik, åkte moppe till affärn och till hammar, babade bubbelbad, en heldel skratt och myyyys. Jennifer,jag och Mela tog bussen in till stan imorse vid 11 då vi käkade på kebab mästarn sen gick runt och tog även oss en promenad till dollarstore, sen satt och väntade på bussen en timme som tog oss tillbaks till bynn, mamma hämtade mig direkt då jag tog mig ett bad,käkade och nu ligger jag nere i rummet och lyssnar på musik, funderar på att byta sängkläder och städa lite.
Hoppas eran fredagskväll blev lika bra som våran, puss !
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0