MORMORS PLACE

Igår mötte familjen upp morbror med hans familj vid ica klockan 9 då vi köpte grillsaker, fika osv.
Åkte till flatvarp där vi spenderade hela dagen, med grillning, lite bad, solning så fort solen var framme och en halvtimma i bilen pga det började regna men som tur så sprack det upp igen :) såfort jag kom hem så la jag mig i sägen med onepiecen på och låg framför datan ett antal timmar innan moster och kusin hämtade upp mig och syskonen för att åka vidare hem till mormor, vi kom dit runt 10 då vi mest tog det lugnt tills vi slocka.
 
Imorse gick jag och satte mig i solen tillsammans med dom andra sen la jag mig och solade lite, käkade nudlar och nu har jag precis fikat lite .
Stannar här en natt till sen kommer mamma o pappa och hämtar oss imorgon och på Tisdag åker mamma pappa och jag tll Norrköping för lite shopping, guttgutt. Ha de puss
.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0