TAGGGGAR MASINEN MED MIN BRUUD

Haft en bra vecka, med 3 prov och alla har känt bra :) Sov hos Emma i torsdags också, myys.
Igår efter skolan drog ja till ludde och väntade på att Jennifer skulle sluta. Vi drog ner på stan osen tog vi bussen hem till henne och sen gick vi till mig. Då vi bah chilla oså, sen drog hon till Thor. Då jag spenderade en timme på skype, sen kollade jag lite på xfactor och åt chockladpuddning. Somnade efter 12 någongång.
Jennifer kom hit vid 12, då vi hoppade in i duschen och fixar oss nu lite smått inför kvällen, då vi ska til metropol där maskinen ska spela, duktigt taggade! Vid 3 drar vi oss mot stationen och tar bussen in till västervik tillsammans med Alex. Spår en sjukt bra dag/kväll/natt. Hoppas ni får det lika bra. Puuss
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0