EVIGT STARK

Helt oook skoldag igår, sista lektionen på gympan och hälsopedagogiken så klättrade vi, trodde aldrig ja skulle våga eller vägra klättra för det gjorde ja förra ggn men näe denna gång gjorde ja det faktiskt :) räätt kul .
Iväntan på buss så gick nivn och jag till åhmans sen när ja var hemma packade jag osv sen skjusade pappa mig till alex där det blev myyys osv tills vi somna :d samma sak i morse tills mamma hämtade mig :)
Just nu sitter jag här med syster och chiller och äter lite onyttigt och spelar lite sims heheh det var ett jävla bra tag sen man gjorde det ;o men har man inget annat bättre för sig äre rätt kul ju ? hah.

Kommentarer
Postat av: JW Photography ♥

svar: Tack för din röst! :)

2012-01-23 @ 21:10:35
URL: http://crossthehills.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0