17 år !

Malin och jag vaknade imorse av att mamma och syskonen sjöng för mig och gav mig presenter då jag fick, 3 olika bra produkter till ansiktet och en till håret, plattång, parfym, ett bord ( till högtalarna) 500 kr , en mascara och en  necessär, och 2 teckningar av lillebror riktigt nöjd med alltihop så tack mammi och pappi och bror :)! 
Efter jag öppnat alla paket så gick vi upp och åt frulle sen la oss ute i solen en stund och sedan tog vi en promenad ner till ica och sen hem igen då vi la oss ibadat .
Just nu sitter vid här i soffan och kollar oth och ska snart fortsätta fixa mig för om ungefär 2 timmar kommer lite släkt :) Ha en fortsatt bra dag. Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0