HEJDÅÅÅ BYNN

Innan Ela och jag tog oss en promenad så kollade vi på teen mum hemma hos henne, ett riktigt intressant pogramm !
Efter promneden gick vi hem till mig, då vi bara la oss i sängen satte igång musiken och tog det ganska så chill tills hon drog hemåt .
Nu ikväll har jag även varit förbi rampen där benjamin och eddie var, riktigt kallt så stannade ingen lång stund.
Väl hemma igen käka jag nu och nu har jag äntligen bärt ut allt till husvagnen, för imorgon far vi och campar somsagt men vart vi ska är helt oklart men tror det lutar mot Öland eller mot Västkusten. 
Kommer nog hem den 29 och den den 30 så blir jag 17 år ! Menmen.. kommer förmodligen kunna låna pappas mobil så jag kan blogga osv där ifrån :) så helt dött lär det iaf inte bli här på bloggen . 
Ni får ha det toppen, för det ska jag också ha . Puss
Jag saknar dig hjärtat ♥♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Verre

kommer sakna dig <3

Svar: Saknar dig också hjärtat <3
emmaabuchholtz.blogg.se

2012-07-21 @ 01:07:11
URL: http://kramamejnu.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0