HEMMA EFTER EN SUVERÄN VECKA I GNARP

Orkar inte skriva i detaljer om allt vi gjort men vi har verkligen haft det sjukt bra , träffat massa underbart folk och gjort massa aktiviteter som tex, dans,foto, ridit, paddlat kanot och bara haft det superduper !
Igår gick vi upp runt 7 för att hinna packa ner allt, äta frukost och säga adjö till allt folk :/ vid 9 började redan och skulle slutat halv 6 , vilket det gjorde för några men för mig,Verre,Frida,Zeid,Izbelle och Emmanuel så slutade resan vid 9, hahahha ja såhär det var, när vi skulle gå av tåget i Linköping så kom vi inte fram med våran packning för att nån gubbe hade lagt sin resväska mitt i gången så vi kom inte fram , så märker vi att tåget börjar köra igen men att några hade hunnit gå av :s hahahha så vi fick åka till nästa station som var Mjölby där vi fick vänta i 40 min på ett tåg som gick till Linköping och i där fick vi vänta i 2 timmar då Frida, jag och Zeid gick och köpte donkenkäk, hahah sjukt javet .
Har inte så många bilder tyvär men det kommer , ja lovar !

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0