VIS

Igår tog jag,storasyrran och lillasyrran bussen in till stan där vi mötte upp Aqulina och Rikard, då vi käka på sahara. Efter vi gått runt lite så åkte storasyrran och jag med Aqulina hem till hennes lägenhet där vi var ett bra tag innan vi fick skjuss ner till stan där jag mötte upp Elin, spenderade hela kvällen/natten med henne och massa annat trevligt folk omkring mig nere på stan hela kvällen :) 
 
Vaknade upp brevid Elin runt 11 då vi käka frukost och sen vid 1 blev jag hämtad av mamma,pappa,lillebror och storasyrran , vi åkte och handla och käka på sibylla innan vi åkte hem igen.
Här hemma har jag inte gjort mycket, bara käkat och tagit det lugnt.
Hoppas på bra väder så man kan steka sig igenom dagen !! Ha de . Puss
Älskade kusin ♥
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0