JAG ÄLSKAR DIG

 
Var ute med min enormt saknade vän Ela förut.
En vän jag träffade för ungefär 2 år sedan, vi har haft våra tider då vi umgåts hela tiden och tider då vi inte umgåts på över flera månader. Men ändå har vi varandra någonstans, hur sällan vi ses nu för tiden så kommer jag alltid vara vid din sida, glöm aldrig det ! 
Du är en sån vän alla behöver, du ger en råd du är ärlig och finns alltid där för en.
Tur vi bor så pass nära varandra, så när vi väl ses så har vi bara några minuter ifrån varandra.
Det jag ville säga var att du är en underpar person, en av de starkaste jag känner och en av de finaste vännerna ja har, guldvärd !
Jag älskar dig vännen
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0