MIN HELG.. GRATTIS ÄLSKADE LILLASYSTER

I fredags var det min sista praodag på din sko, fick sluta redan vid halv 2. Då jag fikade på stan med mamma och lillebror sen cyklade ja upp till gymnasiet kollade på en idrottslektion sen hängde jag med Elin hem, Hampus kom även efter ett tag. Halv 6 gick ja till skolan och hämtade min cykel och cyklade till stationen där Henke och jag väntade på Sigird. Vi gick hem till Henke chillade tills hans kompis kom då vi först cyklade till sporthallen sen vidare på fest som låg ungefär där, kvällen blev bra ! 
Somnade hemma hos Henke med Sigrid, såfort vi vaknade brummade Sigrid och jag ner till stan för att köpa kina mat till mig och subway till dom. Drog tillbaka då vi käka och glodde film eller ah jag sov mer än vad ja kollade, haha typiskt mig. 
Sen halv 4 drog ja till Jennifer där vi fikade med hennes familj och satt och snackade lite tills Nea kom, då vi drog på bio, Ted. Riktigt skön men sorlig film.. sevärd ! Jennifer och jag tog bussen till bynn vid 10.
Somnade runt 12, medans Jennifer och Thor glodde film. Lillebror väckte mig efter 8, gick upp och sjöng för lillasyster som är 13 bast nu ! Sen dess har ja legat och degat i sängen, sovit, vaknat och sovit osv....
Ska hoppa in i duschen nu innan morbror kommer hit för att fira Melinda. Puss
 
Grattis värdens bästa lillasyster, jag är så stolt att just du är min syster. Du är den som ja går till först, den som alltid lyssnar och den som alltid finns där för mig. En sån syster som vi alla borde ha. 
Du är 4 år yngre än mig, men ändå förstår du dig på mig så himla bra, alla mina knasiga problem du alltid får lyssna på.
Du är guldvärd, och du ska veta att jag finns för dig också, kommer alltid att hjälpa dig livet ut.
Jag älskar dig lillasyster, bästavän 

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Det var kul! Tack för helgen, puss <3

Svar: Ja, våra helger blir alltid så bra ! puss<3
emmaabuchholtz.blogg.se

2012-10-22 @ 18:44:48

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0