WAIT FOR THE BOY THAT WOULD DO ANYTHING TO BE YOUR EVERYTHING

Var i simhallen med familj förut somsagt och Jasmin var även med och Malin ett tag. Blev donken käk efter det och sen åkte vi förbi Natta så nu har jag äntligen min plattång igen.
Har rensat datan, tagit bort massa bilder och avinstallerat hela datan, så nu är den inte lika seg iaf. Borde nog skaffa mig en ny snart, segaste datan ja vet!
Imorgon börjar praoveckan, början halv 11 så sovmorgon för min del imorgon, skapligt najs !
Det bästa med prao är väl att ja slipper plugget, är faktiskt rätt så nervös eftersom jag har inte jobbat sådär i någon affär innan, men det ska nog gå bra !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0