FREDAG

Goookväll. Har haft ännu en bra dag iskolan, om man bortser från naturkunskapslektionen, man typ somna.
Sen fick ja sitta och vänta i 40 min på bussen, segt ! 
Väl hemma försökte jag plugga lite smått, gick väl sådär.. istället har jag snackat skype och snackat i telefonen..
Just ligger jag i sängen och lyssnar på Ken ring-själen av en vän, nötat den ett tag nu och lär göra det nu, så jävla bra och skön låt.
Imorgon har jag bestämt mig för att bara plugga plugga och plugga röven av mig, även att jag inte orkar så ska ja få in den där skiten i hjärnan, äckelprov på Tisdag..
Samma så på Söndag, pluggpluggplugg-.-
Godnatt i förväg
Jag älskar lillasyster ♥

 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0