INGENTING VARAR FÖREVIGT

Vaknade bredvid malin imorse halv 10, vi gick upp och tog det lugnt tills hon drog redan vid 11 då mormor kom förbi ett tag sen åkte jag och pappa till Norrköping hem till farfar, hann bara låg och sov så hemtjänsten som var där fick vi sitta med och snacka sen blev vi hungriga så då stack vi och åt pizza sen tillbaka till farfar där vi bara satt . Sjukt jobbigt att se han så dålig :( vi drog hem sen runt 4, pappa släppte av mig vid Ica där ja mötte nivin vi tog oss en promenad med massa snack hem till mig där ja packade och nu har vi varit hos nivin ett tag, så våran kväll lär bestå av chill, snack och äta lite gottiheter :) somsagt mina vänner är bäst och verkligen bryr sig vilket ja är sjukt glad över :) hoppas ni andra har det bra. Puss


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0