heemmahemmahemma!

nu är jag hemma efter två suveräna underbara veckor i kanarieöarna, den första vecka var rätt sega, man satt bara inne på kvällarna la sig tidigt men sen när vi började känna lite folk blev det roligare, ja och ena syrran  satt uppe med lite folk på kvällarna osv , och på dagarna var vi med även med lite annat folk, och alla var norskar :o så var inte så lätt att förstå varandra med det gick (y har ju iaf lärt mig lite ord så, haha :D
det enda vi gjorde på dagarna var att ligga vid poolen bada och steka varje dag förutom en dag då vi tog en buss till stranden och åt på macdonalds kändes faktiskt kosnigt att äta de utomlans;s haha.
vi har verkligen haft bra väder också, runt 30 grader varje dag tror ja ;o och det räckte vill ja lova :)

men iaf kom hem för någon timma sen , det enda vi gjort idag är att krama alla och säga hejdå till alla, ska jag vara ärlig så tjöt jag nästan , för vi lär inte träffas något mer, och sånt är fett jobbigt att träffa nån för 1-2 veckor sen inget mer ? nejfy.. haha aja halv tolv typ åkte vi bussen till flygplatsen där vi åt och flyget gick halv tre eller nåt och i stockholm på arlanda halv nio :D 
sen även 3-4 timmars bilresa , så skapligt seg dag men nu är jag iaf hemma och imorgon kommer världens bästa thilda som jag saknar något enormt !

men nu ska ja sluta skriva, bilder kommer någon annan dag .. puss


Kommentarer
Postat av: THILDA

ÄLSKAR DIG!

2011-07-07 @ 02:08:36
URL: http://thilddakarlsson.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0