7 juni

oouuf hoot väder idag med ju , visa stunder känns det som man inte kan andas och att man nästan svimar ?
fast ingen ide o sitta o klaga egentligen för det är najjjs :)
men iaf .. efter skolan cyklade jag och petra hem till mig där jag  hämtade bikini och handuk oså , sen hem till henne där hon packade sitt sen cyklade vi till hammar och solade och badade och tog även en heldel kort.
det var faktiskt väldigt skönt i vattnet ;o så man låg i rätt länge hehe sen efter nån timma cyklade vi till petra igen där vi gjorde kladddkaka , då jag även faila rätt stort genom att tappa tallriken jag nyss lagt kladdkaka på så ah tallriken gick sönder men kladdkakan satt fast iaf så ;o hahahha !
nuuuu bilder .









love

Kommentarer
Postat av: Rasha

Mina fina tjejer!!!!!! <3

2011-06-11 @ 23:50:54
URL: http://raashaas.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0