HEMMA IGEN

Nu är jag hemma igen från att varit i stan sen Tisdags, Jennifer mötte upp mig när jag kom med bussen då vi gick runt en snabbis på stan sen gick vi hem till henne för att planera dagen vilket slutade med att vi åkte båt till ettberg där vi badade med några grabbar sen mot kvällen åkte vi moppe ut till Oskar där vi badade och sov med samma grabbar, vi drog tidigt därifrån sen på onsdagsmorgonen då vi drog hem till Jennifer för att käka frukost och sen slockade vi alla. När vi vaknat så drog vi och käka pizza sen mopparna till ett berg där några badade .
På kvällen kom Mela till Jennifer då vi käka godis och glodde film osv tills vi somnade.
Ochhh igår så var vi med nea och senare på kvällen mötte vi upp nattiz.
Är iallafall hemma nu då jag hunnit med att packa upp allt,duschat och precis käkat pizza, syrran har även flyttat upp 2 våningar vilket känns tomt och inte bra alls.. menmen ni får ha det toppen. Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0