HEMMA EFTER EN KANON DAG/KVÄLL/NATT/MORGON

Ja, rubriken säger det mesta om hur vi haft det, kanon med andra ord trots vägen dit med all packning så fixa vi det utmärkt :) dukitga flickor.
Vi har badat, bygt en toa, gjort brasa, grillat olika maträtter för min och Malins del blev det panpizza, haha det funkade faktiskt sen kom några grabbar mot kvällen sen har vi bara umgåts framför elden hela kvällen , snackat och haft det superduper mys ! 
Somnade i ett av tälten med Malin runt 1 och vaknade efter 6 nångång, ovanligt för att vara jag med hade duktigt ont i kroppen så kunde inte somna så istället käkade vi frulle och strax efter det började vi packa ihop allt, vid 9 kom vi iväg och var hemma runt 10 hemma hos Malin.
Blev hämtad av pappa, så nu har jag placerat mig i min nybäddade säng som mamma fixat då ja varit borta, riktigt gulligt ! 
Förtillfället är jag sjukt trött på min mobil, minnet blir fullt på bara en månad typ, har fan ingenting på den så har säkert återställt den över 10 gånger på ett år, eller ah om 12 dagar har jag haft den i ett år, och kommer inte å ny förns oktober så det är bara att väntaaaa :)
Menmen.. ni får ha det . Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0