25 augusti

blev att gå upp vid halv 8 , faktist nt trötta idag heller;o kanske för jag la mig skapligt igår:)
efter jag fixat mig och sånt iaf så kom petra och vi cyklade till skolan i regnet så man var ju nt lite blött när man kom fram-.-
först hade vi NO o aa massa andra lektioner och slutade 14.30,
cyklade hem där mormor o lennart var så satt där o var socail fika oså och nu sitter jag här och har precis
tagit mig ett varm skönt bad .
blir att dra till affären sen med mamma och köpa saker tills imorgon då klassen drar på läger(y och självklart packa en massa saker;o fattar nt hur jag ska få plats me allt? aja de löser sig nog.. nu ska jag sluta skriva och börja med allt (: pusshej

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0