hemma från ett redigt najs läger :)

torsdag: blev vanlig skoldag sen när vi slutade så åkte hela klassen till edsbruk/helgenäs .
där ifrån gick vi nån starns typ bah 1 km , stannade och fikade lite sen kom det bilar som hämtade oss till ditt vi skulle vara. rätt najs där iaf ;) bastu dusch och aa , vene redigt vad vi gjorde men typ chillade senare så bastade
jag och några(: najsnajs. typ 82 grader efter ett tag;o skita skönt.
sen körde vi leker och sedan blev det grilling. senare mot kvällen/natten blev det skapligt damp måste jag säga;D
hahaha jau .. o typ folk som skulle ligga på min madrass-.- så fick typ ligga på golvet ibland;o
jag o typ dom som var uppe somnade runt 4 (y .
och imorse gick man upp typ runt 8 hähä så trött var man :p blev att packa ihop och städa sen drog vi .
7 km gick vi typ;o haha nejmen jag har liksom skavsår på 8 tår ? så det gjorde skita ont att gå;o
när vi väl var framme så var massa bilar där blandannat min pappa.
nu är jag iaf äntligen hemma har världens fucking träningsvärk i benen-.-
puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0