ny blogg

skaffat en ny blogg nurå, tog bort min förra fråga mig inte varför;o haha nejmen
anledningen till att jag skaffade ny var att jag saknade faktist att kunna skriva om mina dagar osv.
Aja dag blev det att åka in till stan för att träffa saknade micaela(: träffade även malin en snabbis, jävlar ungar skita bruna-.-eftesom dom varit i cyerpn precis.
jag och micaela drog iaf först till öb köpte ansiktsmask (:
sen ner till stan kollade lite bara jag köpte iaf ett linne , och sen blev det att äta pommes på åhmans o sen hem
till micaelakolla busstider och så packade hon sen tog vi bussen hem till mig.
där vi är ju just .. än sålänge har mest chillat och ätit , har även fått mitt rum nere i källaren så idag har mamma och pappa fixat där nere så nu äre klart;d är väl rätt så nöjd bara lite ovant me de nya dom gjort , men mysigt iaf (y (:


micaela och emma 6 juli


puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0