LÖRDAG

vaknade vid 12 , då det blev att fixa sig osv sen möte man saknade lisa (: vi drog hem till mig softa sönder och snacka sen ut i det kalla vädret till affären köpa läsk,chips o dipp hehe sen hem till mig igen då det blev att bara softa mer typ och fota en massa ;d
sen vid 5 kom hennes syrra och hämtade oss för att vi skulle fira hennes andra syrra .
vi åt och sen blev det kladdkaka sen fick vi skjuts hem till mig igen då det blev skapligt myk damp snack och ta ännu mer fotoon .. fett najs!
söndag:
idag vaknade vi typ runt 11 åt frukost och sen bara tog det lugnt för vid 12 ungefär drog hon hem :(
och sen dess har jag rensat ur lådor vikt om kläder o allt sånt där som behövdes ,
och just nu sitter jag här hemma själv för dom andra drog precis nån stans rätt skönt o vara hemma själv måste jag säga !
tänkte hoppa in i duschen snart och sen får vi se vad som händer :) puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0