stan med malin en snabbis :)

vaknade hos anna vid 11 kanske , hon skulle packa och fixa för att åka till göteborg så jag fixade mig och försökte hitta nån som kunde hänga med ner på stan:)
tillslut kunde i alla fall malin :D så när vi skjussat annahjärtat till stationen så möte jag malin,
dock köpte jag inget fast det gjorde hon fick även sjukt ont i huvudet och mådde dö illa efter ett tag så vi drog till donken och åt glass och pommes haha;d .
Sen kom ogge och fredrik och dom åt lite haha sen följde malin mig till tåget , så nu sitter jag här och dunkar musik(a) ( för er som inte vet så fick jag nya högtalare och en bas i jul klapp) hihi älska !
ajaa ska snart äta tror jag sen duscha eller nått? aja sånt som märks

älskar er tjejer något enormt !

kyss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0