2 NOVEMBER

igår kväll tog jag tåget in till stan för att vara med anna , vi gick på engång till en kompis till henne och glodde film . sen vid halv 11 typ började vi gå och var framme runt 12 tror jag haha det var en jävla bit att gå som ni ser -.- fast vi stanna även och åt lite på åhmans osv haha..
när vi kom fram så somna vi rätt snabbt och när vi vakna imorse blev det data och chill sen börja vi fixa oss och cyklade ner mot stan där jag mötte mela och hon nån annan.
Blev att kolla runt lite på stan sen typ hem till henne ligga o glo på andra avenyn höhö sen tog jag buss hem vid 5 , träffade även liisa där och petra och linda som hade varit i stan .. hängde med petra till linda för att hon skulle hämta sina saker sen åkte hon hem till sig och jag till mig (: och nu sitter jag här och har hunnit äta lite och duschat och bara chillat , och imorgon blire o vara med petra :)

puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0